Verzendinformatie

Wanneer worden de artikelen geleverd?
Uw bestelling wordt meestal binnen 1 tot 3 werkdagen geleverd. Voor de verzending maken wij gebruik van externe transporteurs. Hoewel we er alles aan doen om op tijd te leveren, kan het in uitzonderlijke gevallen of bij grote drukte bij de vervoerders voorkomen dat de levering iets langer duurt. Grotere goederen worden bezorgd door gespecialiseerde vervoersdiensten. U ontvangt uiterlijk de avond vóór de levering een e-mail met daarin een tijdvak en datum. Bent u niet thuis op het geplande moment? Neem dan rechtstreeks contact op met de transporteur om een nieuwe afspraak in te plannen.

Is de verzending gratis?
Ja, wij nemen de transportkosten voor onze rekening. Dit doen we om een helder en transparant prijsbeleid te voeren. Wel geldt er een uitzondering: als u niet aanwezig bent bij een geplande levering van grote goederen, kunnen hiervoor extra kosten in rekening worden gebracht.

Verzenden jullie ook naar België?
Zeker! We leveren ook in België. Bestellingen naar België worden doorgaans binnen 2 tot 3 werkdagen bezorgd. Net als bij leveringen in Nederland ontvangt u een live track & trace van de transporteur, zodat u precies kunt zien wanneer uw bestelling aankomt. Ook voor Belgische klanten is de verzending gratis.

Wat gebeurt er bij transportschade?
Wij besteden veel zorg aan het verpakken en versturen van onze producten. Mocht er toch schade ontstaan tijdens het transport, dan zorgen wij ervoor dat u een nieuw exemplaar ontvangt zonder extra kosten. Het is wel belangrijk dat schade die tijdens het transport is ontstaan, direct bij ons wordt gemeld. Schades die u na de levering ontdekt, moeten binnen 24 uur na ontvangst worden doorgegeven.